یسنا جونیسنا جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
پرهام جونپرهام جون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

یسنا و پرهام شیرینی زندگی مامان و بابا

گوشواره یسنا جونی

1396/9/8 10:06
نویسنده : مامان ساناز
347 بازدید
اشتراک گذاری

محبت​​​​​​دختر عزیزم بلاخره بعد از کلی اسرار از طرف خودت برای سوراخ کردن گوشت رفتیم دکتر .بغل

چهارشنبه یک آذر ماه برات وقت دکتر گرفتیم  (دکتر قاسمی) ، من که خودم خیلی استرس داشتم.

تو هم اولش خوشحال بودی ولی وقتی توی مطب دکتر، گریه بچه های دیگه رو دیدی حالت چهره ات تغییر کرده بود . بلاخره نوبت ما شد و رفتیم تو .

دست آقای دکتر درد نکنه اینقدر خوش برخورد بود که لبخند به لبات نشست . مثلاً اینکه وقتی رفتیم تو ، رو کرد به تو گفت که دخترم اومدی گوش هات رو سوراخ کنی . 

تو هم سرت رو به نشانه تایید تکون دادی . بعد دکتر شروع کرد و گفت ببین برای یسنا جون چه گوشواره ای خریدم . فقط مال یسنا جون هست . بیا اینجا بشین دخترم . وقتی روی صندلی نشستی دیگه لبخند می زدی . آرام

ضمناً رنگ نگین گوشواره رو هم خودت انتخاب کردی . (رنگ عسلی) . خیلی جالب بود که تو اصلاً یه آخ هم نگفتی موقع سوراخ کردن گوشت.بغل

دختر عزیزم مبارکت باشه . به شادی و خوشیجشنمحبت

اینقدر خوشحال بودی که مرتب از من و بابا تشکر می کردیزیبا

من و بابا هم برای خوشحالی تو جشن 4 نفره گرفتیم . شام مهمون بابایی توی رستوران . فردا ناهار هم مهمون مامانی توی کبابی ای که دوست دارین (باغ سعید توی دیجویجین)

و در نهایت من و بابایی به همراه دختر گلمون روز  یکشنبه 5 آذر رفتیم بازار طلا فروشان و یه گوشواره طلا و سه عدد النگو برای یسنا جون عزیزمون خریدیم . دخترم بهترین ها قسمتتبغلمحبت 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)